Po informacijos apibendrinimo, įmonės įvertinimo ir aprašymo paruošimo prasideda verslo reklamavimas ir pardavimas. Taip, kaip ir kiekvienai prekei ar paslaugai, verslui reikia reklamos. Tik priešingai nei įprastų prekių ar paslaugų, potencialių verslo pirkėjų tikslinė auditorija yra gana specifinė ir ribota. Parduodamos įmonės reklamuojamos kruopščiai atrinktam pirkėjų ratui. Pradinėje stadijoje pirkėjams pateikiamas trumpas aprašymas, kuriame yra pagrindinė informacija apie įmonę (finansiniai rodikliai, veiklos aprašymas, kaina ir t. t.), bet neatskleidžiama identifikuojamoji informacija (pavadinimas, vieta ir t. t.). Pirmiausia Jūsų įmonė siūloma jau esamiems mūsų klientams – įmonių pirkėjams ir pardavėjams, investuotojams, kurie yra išreiškę susidomėjimą tokio tipo įmone. Tokiu būdu informacija apie Jūsų parduodamą verslą pasiekia pakankamai platų potencialių pirkėjų ratą. Tada informacija apie parduodamą verslą patalpinama specializuotame verslo portale , kuriame potencialūs pirkėjai ieško informacijos. Taip pat informacija pateikiama ir kitose svetainėse bei visuomenės informavimo priemonėse.