KONFIDENCIALUMAS
PARDUODANT VERSLĄ
Kodėl informaciją apie verslo pirkimą ar pardavimą verslo brokeriai laiko paslaptyje ne tik nuo konkurentų ir trečiųjų šalių, bet ir nuo parduodamos įmonės personalo?

Informacijos apie verslo pardavimą atskleidimas galį įtakoti finansinę įmonės būklę todėl, kad:
  • PERSONALAS, sužinojęs apie verslo pardavimą, pradeda mąstyti apie savo padėtį ir santykius su naujuoju savininku. Informacija apie būsimą pardavimą įneša į kolektyvą nežinomybę dėl rytdienos, todėl galimas prastesnis ir mažiau kokybiškas bei produktyvus darbas, kvalifikuotų darbuotojų išėjimas.

  • TIEKĖJAI, anksčiau mielai tiekę prekes, teikę paslaugas ir darbus ypatingomis sąlygomis, su nuolaidomis ir mokėjimo atidėjimais, pradeda mąstyti: „O ar naujasis savininkas vykdys ankstesnius įsipareigojimus ir susitarimus ta pačia apimtimi?“ Tiekėjui Jūs, kaip partneris, tampate mažiau prognozuojamas, tai reiškia ir mažiau patrauklus. Jis pradės žvelgti į Jūsų verslą kaip į trumpalaikę perspektyvą, nes Jūsų verslas – iš dalies ir jo verslas.

  • KLIENTAI. Jeigu klientas abejoja, ar įsigytai prekei, paslaugai ar darbui bus taikomi garantiniai įsipareigojimai, ar pasikeitus savininkams išliks ta pati paslaugų kokybė, labai tikėtina, kad jis pasirinks konkurentą, nes ateities santykiai su juo labiau prognozuojami.

  • KONKURENTAI. Koks verslininkas nenorėtų žinoti, kas vyksta pas konkurentą, iššniukštinėti sėkmingo verslo paslapčių? O kai kurie ne itin sąžiningi verslininkai nepraleis progos pakenkti kaimynui, pasinaudoję jo jautria padėtimi paskelbus apie verslo pardavimą.

  • MAIŠTININKAI ir kiti nepatikimi asmenys, gaišinantys ir nevertinantys kitų laiko, būtinai atsiras ir kankins pardavėją nereikalingais klausimais ir derybomis.