VERSLO
PARDAVIMO AKCELERACIJA
VERSLO PARDAVIMO AKCELERACIJA kelis kartus padidina tikimybę, kad per trumpą laiko tarpą bus nustatyti potencialūs pirkėjai.

Paslaugą sudaro kryptingi, iš anksto apgalvoti verslo pardavimo veiksmai. Jie apima ir potencialių pirkėjų tyrimus ir atranką, ir susijusių šalių analizę: klientų, tiekėjų ir konkurentų, ir finansinių galimybių nustatymą, ir derybas siekiant parduoti verslą. Taip pat pajungiami ir specialūs verslo brokerio darbo metodai.

Po tinkamiausių potencialių klientų atrankos verslo brokeris ruošia komercinį pasiūlymą ir kviečia į derybas. Žmogus iš prigimties yra smalsus, o panašūs pasiūlymai nebūna dažni. Pirminis susidomėjimas pakankamai didelis ir derybos vyksta intensyviai. Šių derybų rezultatas – tam tikras susidomėjusių asmenų, kurie pasiruošę žengti į sekantį verslo pirkimo proceso etapą – gilesnę verslo analizę arba taip vadinamą due diligence – skaičius.

Kodėl verslą reikia pardavinėti aktyviai?

Šis būdas kelis kartus padidina tikimybę, kad per trumpą laiko tarpą bus nustatyti potencialūs pirkėjai. Todėl ir tikimybė, kad verslas bus parduotas per trumpiausią laiką, daug didesnė.
Taip pat yra tikimybė, kad konkrečiam pirkėjui iš potencialiųjų rato bus naudinga įsigyti verslą didesne nei rinkos kaina. Tai paaiškinama tuo, kad įsigyjamas verslas gali būti naudingesnis būtent šiam pirkėjui, o ne eiliniam investuotojui. Pavyzdžiui, didmenininkas perka mažmeninės prekybos tinklą, kuris specializuojasi prekių, kurias siūlo didmenininkas, pardavime, ir taip stabilizavęs savo apyvartą jis gauna galimybę reikalauti iš tiekėjo geresnių sąlygų.